Wirtualna centrala – co to takiego?

Korzyści z rozwiązania

Korzyści wykorzystania Centrali Wirtualnej:

  • Skuteczna komunikacja:
    koniec z nieodebranymi połączeniami dzięki elastycznemu przekierowywaniu i kolejkowaniu połączeń,
  • Pełna kontrola:
    intuicyjny portal pozwala na kompleksową konfigurację i zarządzanie siecią,
  • Więcej czasu na biznes:
    zdalne zarządzanie siecią przez portal Self-Service to znaczna oszczędność czasu względem klasycznych rozwiązań,
  • Pełna skalowalność:
    możliwość dodawania nowych użytkowników w zależności od potrzeb firmy,
  • Realne oszczędności:
    niski, miesięczny abonament oraz brak konieczności ponoszenia dodatkowych wydatków na sprzęt i jego obsługę,
  • Zastosowanie jednolitej numeracji dla całego systemu bez względu na liczbę fizycznych lokalizacji,
  • Zastosowanie numeracji skróconej,
    alternatywnie dla numeracji publicznej,
  • Możliwość włączenia małych oddziałów bez konieczności inwestowania w centrale abonenckie,
  • Inicjowanie, odbieranie i przełączanie połączeń,
  • Połączenia oczekujące i zbieranie połączeń przychodzących,
  • Możliwość logowania aparatów z dowolnego miejsca,
  • Możliwość konfiguracji uprawnień dzwonienia dla poszczególnych aparatów,
  • Abonament uzależniony jest od ilości obsługiwanych użytkowników systemu telefonicznego.
Dodatki

Usługi dodatkowe:

  • Rejestrator 
    – możliwość nagrywania rozmów i ich zapisu na dysku lokalnym przez interfejs www,
  • Fax System
    – obsługa faksów. Zaawansowany panel  Fax System lub proste przekierowania ,
  • SMS System
    – usługa pozwalająca na błyskawiczny kontakt z klientami. Informuj ich na bieżąco o zmianach w firmie, trwających promocjach lub wprowadź nowy kanał komunikacji o nowych produktach,
  • Powitania
    – profesjonalne powitania telefoniczne i nagrania do IVR. Możliwość skorzystania ze znanych i lubianych głosy aktorów i dziennikarzy, którzy z najwyższym profesjonalizmem zrealizują najbardziej wymagające zlecenia,
  • Adephone
    – aplikacja dla Windows bazująca na protokole SIP, nieograniczona sprzętowo i umożliwiająca kontakt telefoniczny – tzw. software’owy telefon internetowy. Oprogramowanie umożliwia dzwonienie i odbieranie rozmów przez sieć zapewniając użytkownikowi własny numery telefoniczny lub kilku numerów jeśli jest taka konieczność. Do komfortowego korzystania niezbędne będą słuchawki z mikrofonem lub w wersji minimum zestaw mikrofon + głośniki.

Dowiedz się więcej 🡻

Centrale Wirtualne TeleCloud

Ta strona wykorzystuje pliki cookies w celu ulepszenia działania seriwsu