April 19 2021 roku | 

Euro Callcenter w gronie Klientów Grupy 3S

TeleCloud dla Euro Callcenter

Euro Callcenter, międzynarodowa firma działająca na rynku contact center w obszarze marketingu bezpośredniego rozpoczęła współpracę z 3S. Umowa na korzystanie z Telefonii IP oferowanej przez 3S w ramach rozwiązania TeleCloud, została zawarta na 12 miesięcy z możliwością jej przedłużenia. Firma Euro Call Center poszukiwała przede wszystkim elastycznego dostawcy rozwiązania, które pomoże zoptymalizować koszty połączeń.

O wyborze dostawcy zdecydowały przede wszystkim atrakcyjne parametry techniczne usługi.
„3S jako jedna z niewielu firm na rynku, była w stanie spełnić stawiane przez nas wymagania, a dodatkowo zaproponować atrakcyjne stawki na połączenia i pakiety minut” – powiedziała Julia Fomina – dyrektor ECC .

Grupa 3S, jako dostawca rozwiązań telefonii IP dla biznesu, świadczy także wyspecjalizowane usługi dla podmiotów działających w branży contact center. Firmy wykonujące wiele połączeń mogą liczyć na indywidualnie przygotowywane rozwiązania, które pozwalają m.in. na: centralne zarządzanie systemem połączeń, przejrzysty sposób kontroli agentów, czytelny system bilingowy czy dostęp do specjalistycznych urządzeń i akcesoriów. Rozwiązania dla contact center umożliwiają także: integrację z CRM, rejestrację połączeń, powiadomienia SMS oraz szereg innych funkcjonalności dostępnych dzięki połączeniu z aplikacjami klienta przez dostępne API.

Więcej o TeleCloud

udostępnij

This site uses cookies to improve your customer experience with us.

Find out more