February 18 2021 roku | 

TeleCloud w praktyce, czyli jak odzyskać telefoniczne połączenia przychodzące i nie tylko

Business case i wskazówki dotyczące wykorzystania telefonii IP

Jak sprawić, by wszystkie telefoniczne połączenia przychodzące do firmy zostały odebrane i obsłużone. Czy w firmach, które wprowadziły pracę zdalną lub mają wiele oddziałów, możliwe jest automatyczne przekazywanie połączeń do odpowiednich osób znajdujących się w różnych lokalizacjach geograficznych? W jaki sposób poprawić komfort pracy pracowników obsługujących infolinię lub pracujących w modelu #homeoffice?

Zobacz business case spółki Hotele Diament i dowiedz się więcej jak działają usługi infolinii z kolejką w ramach usługi IVR System z funkcją wallboard (wizualizacja stanu kolejek na ekranie monitora). Sprawdź, czy można zarządzać połączeniami na podstawie lokalizacji geograficznej połączenia do wskazanych agentów lub identyfikować się pożądanym numerem w połączeniach wychodzących i kampaniach sprzedażowych prowadząc lokalne działania w wybranej strefie numeracyjnej. Dodatkowo, obejrzyj propozycje zestawów słuchawkowych nagłownych, zarówno kablowych jak i bezprzewodowych, które znacznie podnoszą jakość pracy, zwłaszcza w modelu #homeoffice.

udostępnij

This site uses cookies to improve your customer experience with us.

Find out more