6 czerwca 2023 roku | 

Internet bez przerwy? Jak zapewnić dodatkowe, zapasowe łącze dla firmy.

Ile Twoją firmę kosztują nieprzewidziane przerwy w dostępie do Internetu?

W USA średni koszt godzinnego przestoju związanego z brakiem dostępu do Internetu wynosi 74 000 dolarów, a średni czas trwania takiej awarii wynosi około 27 godzin rocznie dla małych i średnich przedsiębiorstw. Oczywiście skala problemu zależy od branży i wielu innych czynników, jedno jest jednak pewne, nawet krótki brak dostępu firmy do Internetu wpływa negatywnie na zaufanie klientów i przekłada się na straty. Okazuje się zatem, że choć łącza ogólnie są dziś stabilniejsze niż kiedyś, to paradoksalnie problemy z dostępem do sieci mogą być też bardziej dotkliwe dla działalności firmy.

Jeżeli również dla Twojej firmy przerwa w dostępie do Internetu oznaczałaby przerwę w działalności i straty, to warto żebyś rozważył skorzystanie z rozwiązania Bezpieczny Internet , które wykorzystuje dwa sposoby połączenia z Internetem. Jak to działa?

Rozwiązanie Bezpieczny Internet to:

  • dwa niezależne, szerokopasmowe łącza: światłowodowe i bezprzewodowe [LTE]
  • łącze LTE, które aktywowane jest automatycznie w razie przerwy w połączeniu światłowodowym
  • router światłowodowy i modem GSM LTE z serwisem sprzętu przez cały okres trwania umowy
  • nadzór nad połączeniem sieciowym przez całą dobę realizowany przez Network Operations Center
  • gwarantowana dostępność usługi (SLA) na poziomie 99,95%
  • rozwiązanie, które można wykorzystać na czas dobudowy stałego połączenia światłowodowego

Chcesz zapytać o szczegóły? Skontaktuj się z naszym doradcą lub wypełnij formularz zapytania ⇓

udostępnij

Ta strona wykorzystuje pliki cookies w celu ulepszenia działania seriwsu