Inżynier Wsparcia Sprzedaży- Presales usług ICT

Katowice

Poznaj nas

Za co będziesz odpowiedzialny/a?

  • Projektowanie i wycena rozwiązań telko w oparciu o portfolio usług Grupy 3S 
  • Udział w technicznym dialogu w procesie obsługi przedsprzedażowej, w tym w spotkaniach z Klientami 
  • Przygotowywanie części technicznej ofert handlowych i jej wycen 
  • Utrzymywanie kontaktów z dostawcami urządzeń, oprogramowania oraz usług ICT 
  • Przekazywanie wiedzy o produktach i rozwiązaniach wśród pracowników firmy i Klientów 

Co zapewnimy z naszej strony?

  • Elastyczny czas pracy
  • Możliwość pracy zdalnej 2 dni w tygodniu
  • Indywidualnie dopasowany program wdrożeniowy, szkolenia onboardingowe (adaptacyjne) już od pierwszego dnia pracy
  • Udział w zewnętrznych szkoleniach (zgodnie z potrzebami)
  • Możliwość wspólnego rozwijania swojego hobby i dołączenia do grup pracowniczych: grupa żeglarzy oraz biegaczy
  • Możliwość przystąpienia do benefitów: pakiet medyczny LuxMed, ubezpieczenie na życie Allianz, karta Multisport, dofinansowanie nauki języka angielskiego

Jakich umiejętności oczekujemy?

  • Wiedza i doświadczenie w zakresie przygotowywania rozwiązań telekomunikacyjnych
  • Znajomość języka angielskiego umożliwiająca swobodny dialog techniczny
  • Chęć podnoszenia własnych kwalifikacji
  • Rozwinięte zdolności interpersonalne
  • Dobra organizacja pracy – samodzielność i skrupulatność

Kim jest Inżynier Wsparcia Sprzedaży w Firmie 3S?

Zadaniem Inżyniera Wsparcia Sprzedaży w Grupie 3S jest doprecyzowanie potrzeb potencjalnego klienta i dobór rozwiązania opartego o świadczone przez nas usługi i posiadane kompetencje. Osoba ta odpowiada także za wsparcie handlowców podczas rozmów na etapie dialogu technicznego i kompletowania ofert i dokumentacji, szkolenia wewnętrzne i procesy związane z aktualizacją portfolio produktowego.  

Kilka słów o Dziale Produktów i Rozwiązań

W ramach Grupy 3S powstały 2 zespoły, których zadaniem jest wsparcie sprzedaży. Jeden z tych zespołów, to Dział Produktów i Rozwiązań, który skupia się na portfolio usług telekomumikacyjnych, głosowych i security. Drugi zespół to Dział Usług IT, odpowiedzialny za wsparcie w projektach usług Data Center.

Często nasza praca się przeplata i wzajemnie uzupełnia, gdyż rozwiązania oferowane przez Grupe są komplementarne. Daje to dodatkowe możliwości rozwoju i większą satysfakcję z różnorodności prowadzonych projektów. Zespoły w obu działach posiadają szerokie kompetencje, którymi lubią się dzielić, więc bez obaw, jeśli nie jesteś specjalistą w każdym z obszarów – pomożemy Ci nim zostać.

Zapraszamy do nas osoby z poczuciem humoru i dystansem do siebie i świata. Warto wejść czasem w inne buty i zerknąć na otoczenie z innej perspektywy! 🙂

Ta strona wykorzystuje pliki cookies w celu ulepszenia działania seriwsu