Za co będziesz odpowiedzialny/a?
- Organizacja pracy biura (zamawianie materiałów biurowych, środków spożywczych i czystości, obsługa gości, nadzór nad przepływem korespondencji, zarządzanie systemem rezerwacji sal, wsparcie w organizacji podróży służbowych)
- Wprowadzanie faktur do systemu
- Wsparcie administracyjne w zarządzaniu flotą
Jakich umiejętności oczekujemy?
- Mile widziane doświadczenie w pracy asystenckiej, prowadzeniu administracji, organizacji biura
- Sprawna obsługa pakietu MS Office
- Umiejętność redagowania pism, notatek służbowych, instrukcji
- Prawo jazdy kat. B
- Znajomość j. angielskiego pozwalająca na swobodną komunikację (poziom B1-B2)
- Umiejętność pracy w zespole
- Umiejętność analitycznego myślenia i rozwiązywania problemów
- Skrupulatność, sumienność
- Komunikatywność
- Gotowość do podnoszenia kwalifikacji i chęć rozwoju
- Dobra organizacja pracy, energia w działaniu, pozytywne nastawienie
Co zapewnimy z naszej strony?
- Pełną dynamiki i różnorodnych zadań pracę w nowoczesnym, komfortowym biurze
- Codzienny kontakt z ludźmi zaangażowanymi w pracę i posiadającymi ciekawe pasje
- Udział w szkoleniach i wydarzeniach firmowych
- Bezpłatne, łatwo dostępne miejsce parkingowe
- Nielimitowaną pyszną kawę, herbatę, wodę mineralną
-
Zatrudnienie w oparciu o umowę zlecenie