Specjalista ds. administracyjnego wsparcia sprzedaży

Poznaj nas

Za co będziesz odpowiedzialny/a?

  • Administracyjne i systemowe wsparcie działu handlowego, w szczególności m.in:
  • Weryfikacja poprawności dokumentacji handlowej, danych w systemie i fakturowania usług
  • Wsparcie administracyjne w prowadzeniu procesu dostarczenia usługi w systemie
  • Obsługa reklamacji, wypowiedzeń
  • Wsparcie administracyjne w prowadzeniu dużych projektów handlowych
  • Obsługa administracyjna Klientów zagranicznych (w języku angielskim)
  • Organizacja pracy biura (zamawianie materiałów biurowych, środków spożywczych i czystości, obsługa gości, nadzór nad przepływem korespondencji, zarządzanie systemem rezerwacji sal, wsparcie w organizacji podróży służbowych)

Jakich umiejętności oczekujemy?

  • Umiejętność pracy w zespole
  • Umiejętność analitycznego myślenia i rozwiązywania problemów
  • Skrupulatność, sumienność
  • Komunikatywność
  • Gotowość do podnoszenia kwalifikacji i chęć rozwoju
  • Biegła znajomość języka angielskiego
  • Czynne prawo jazdy kat. B
  • Dobra organizacja pracy, energia w działaniu, pozytywne nastawienie

Co zapewnimy z naszej strony?

  • Pełną dynamiki i różnorodnych zadań pracę w nowoczesnym, komfortowym biurze
  • Codzienny kontakt z ludźmi zaangażowanymi w pracę i posiadającymi ciekawe pasje
  • Udział w szkoleniach i wydarzeniach firmowych
  • Bogaty pakiet opieki medycznej w Lux Med
  • Ubezpieczenie na życie
  • Dofinansowanie nauki języka angielskiego
  • Bezpłatne, łatwo dostępne miejsce parkingowe
  • Możliwość korzystania z karty Multisport
  • Nielimitowaną pyszną kawę, herbatę, wodę mineralną

Ta strona wykorzystuje pliki cookies w celu ulepszenia działania seriwsu