Wyzwania
|
Rozwiązania
|
- spełnienie wytycznych GIODO dotyczących ochrony danych wrażliwych (art. 27 ustęp 1 ustawy o ochronie danych osobowych),
|
- przechowuj dane w certyfikowanych Strefach Danych Osobowych (SDO) 3S Data Center [Kolokacja w SDO],
|
- zabezpieczenie i archiwizacja dokumentacji medycznej w formie elektronicznej,
|
- zarządzaj centralnie bezpiecznymi kopiami zapasowymi w zewnętrznych ośrodkach 3S Data Center (Strefa Danych Osobowych) [3S eBackup],
|
- ryzyko utraty przychodów związanych z nieodebranymi połączeniami od pacjentów,
|
- uruchom infolinię dla pacjentów w oparciu o szeroką gamę głosów i melodii, także w kilku językach [3S Telefonia],
|
- zarządzanie i dystrybucja połączniami przychodzącmi - także w dni wolne od pracy,
|
- skorzystaj z IVR Kolejki czyli narzędzia do kontroli ilości i jakości rozmów z pacjentami [3S TeleCloud],
|
- ewidencjonowanie i nagrywanie rozmów telefonicznych,
|
- rejestruj rozmowy przychodzące i wychodzące dzięki usłudze 3S Rejestrator [3S Rejestrator],
|
- identyfikacja rozmówców, grupy VIP, różne ścieżki połączeń dla pacjentów i pracowników,
|
- zintegruj usługi 3S z systemami zarządzania obsługą pacjentów [3S TeleCloud],
|
- szybkie i skuteczne informowanie pacjentów o działalności placówki (np. o nieobecność lekarza, nowe godziny otwarcia, nowa oferta itp.),
|
- powiadamiaj pacjentów przez 3S SMS System (np. o nieobecności lekarza, nowych godzinach otwarcia, nowej ofercie itp.) [3S SMS System],
|
- zapewnienie szybkiego i niezawodnego dostępu do Internetu lub bezpiecznego dostępu do zarchiwizowanych danych.
|
- skorzystaj z szybkich, światłowodowych i symetrycznych łącz transmisji danych o gwarantowanej dostępności [3S Internet].
|