Rozwiązania telefonii na czasy pandemii i nie tylko. 6 zastosowań TeleCloud

Demo Room telefony

W nietypowych czasach firmy potrzebują nowych rozwiązań. Na podstawie własnych doświadczeń, podpowiadamy kilka zastosowań telefonii IP oraz usług centrali wirtualnej dostępnych w ramach ekosystemu TeleCloud, które mogą być pomocne na czasy pandemii i nie tylko.

telecloud IVR Zarządzanie ruchem telefonicznym i numeracją w czasach home office.

1. Zarządzanie ruchem telefonicznym i numeracją w czasach home office.

Pracownicy działają w trybie home office, sytuacja zmienia się z tygodnia na tydzień. Jak tu zarządzać przekierowaniami, liczbą numerów i ich przypisaniem (np. dla nowych pracowników)? Jak uniknąć chaosu i nie tracić szans sprzedażowych (ew. nieodebrane telefony)? Z pomocą przychodzą nowoczesne technologie i inżynierowie telekomunikacyjni. Istotnym ułatwieniem będzie implementacja centrali wirtualnej i wybranych usług do konfiguracji i zarządzania firmową telefonią z poziomu desktopa. To dobry moment na wdrożenie systemu zapowiedzi głosowych i infolinii (IVR system), przejście na centralne i zdalne zarządzanie książkami adresowymi oraz przekierowaniami (Aplikacja Telefon i Telefon Admin). Najlepiej zacząć od przejrzenia dostępnych na rynku rozwiązań w zakresie centrali wirtualnej, telefonii IP oraz tele i wideo konferencji, takich jak TeleCloud.

Telecloud Urządzenia do komunikacji głosowej w pracy zdalnej.

2. Urządzenia do komunikacji głosowej w pracy zdalnej.

Smartfon + standardowe słuchawki. To najczęstszy zestaw prowadzenia rozmów z domu. Czasem to rozwiązanie działa i jest wystarczające. Jednak po kilku godzinach spędzonych „na telefonie” potrafią zaboleć uszy, i to dosłownie. A jeśli zdarza Ci się rozmawiać bez słuchawek ściskając smartfona jak w imadle, pomiędzy policzkiem i ramieniem, ryzykujesz poważne kłopoty ortopedyczne. To samo dotyczy Twoich współpracowników. Okazuje się jednak, że łatwo podnieść komfort i higienę pracy z domu dzięki nowoczesnym akcesoriom telefonicznym. Zestawy słuchawek nagłownych, zarówno kablowych jak i bezprzewodowych, znacznie podnoszą jakość pracy, zwłaszcza w domu. Dodatkową zaletą jest ich uniwersalność, gdyż mogą być wykorzystywane nie tylko do telefonii, ale także do innych aplikacji konferencyjnych.

telecloud IVR Zarządzanie ruchem telefonicznym i numeracją w czasach home office.

3. Telekonferencje. Czy wszyscy są na czas?

Ilość spotkań i rozmów online w ostatnim czasie drastycznie wzrosła. Menedżerowie, pracownicy terenowi, zespoły w oddziałach uczestniczą czasem w kilku a czasem nawet kilkunastu telekonferencjach dziennie. Trudno się dziwić, że nie zawsze pamiętają o każdym z tych spotkań. Z usługą 3S Konferencja, zaimplementowaną w chmurze TeleCloud, możesz nieco ułatwić życie zarówno organizatorom, jak i uczestnikom. Wystarczy dodać odpowiednie wydarzenia do kalendarza, a system samodzielnie wydzwoni wszystkie osoby dodane do spotkania. To nie wszystko, rozmowy możesz też łatwo nagrać i potem odtwarzać.

telecloud ivr komunikacja telefony

4. Komunikacja z kontrahentami a zmiana organizacji pracy biur.

W czasie pandemii wiele firm zmieniło organizację pracy biur, oddziałów, placówek. Zmieniły się godziny pracy, obsada załogi. Niektóre placówki ograniczyły/rozszerzyły lub zmieniły profil działania. Chcesz poinformować Kontrahentów o zmianach lub zachęcić do korzystania z innych kanałów komunikacji niż telefon? Z centralą wirtualną i pomocą dostawcy możesz szybko stworzyć IVR z systemem zapowiedzi, które odpowiednio pokierują dzwoniących. Możesz także poinformować Kontrahentów o zmianach w funkcjonowaniu firmy wykorzystując powiadomienia SMS, które są jedną z funkcji TeleCloud lub komponentem webserwisów, które możesz zintegrować z własnymi aplikacjami.

telecloud kolejka walllboard

5. Wzmożony ruch telefoniczny.

W niektórych branżach kontakt osobisty nie jest możliwy. W konsekwencji, wielu Klientów, Dostawców, Partnerów biznesowych wybiera kontakt telefoniczny jako główny kanał komunikacji z firmą. Nie każdy biznes jest na to przygotowany. Zdarza się, że Kontrahenci nie mogą się dodzwonić (zajęte), tracą cierpliwość, do tego nikt do nich nie oddzwania. Dobrym rozwiązaniem w tej sytuacji jest stworzenie infolinii z kolejką w ramach usługi IVR System z funkcją wallboard (wizualizacja stanu kolejek na ekranie monitora). Dzięki temu zarządzanie dystrybucją połączeń staje się prostsze, a wzmożony ruch może być sprawniej obsłużony. Dodatkowe raporty pozwalają na ewidencję nieodebranych połączeń i późniejsze oddzwonienie do Kontrahenta.

telecloud zarządzanie ruchem telefonicznym

6. Obsługa Klientów z innych niż dotąd oddziałów.

 

Cześć firm wstrzymuje funkcjonowanie niektórych oddziałów lub przenosi zadania między nimi, także w obszarze sprzedaży czy obsługi Klienta. Możesz zarządzać połączeniami na podstawie lokalizacji geograficznej połączenia do wskazanych agentów lub identyfikować się pożądanym numerem w połączeniach wychodzących i kampaniach sprzedażowych prowadząc lokalne działania w wybranej strefie numeracyjnej. Innymi słowy, reprezentanci Twojej firmy mogą prezentować się u kontrahenta numerem kierunkowym z dowolnej strefy (np. dzwoniąc z Krakowa do Warszawy z tel. stacjonarnego odbierający widzi numer warszawski).

Poznaj bliżej rozwiązania TeleCloud i centrali wirtualnej.

Case Study Hotel Diament

Skontaktuj się z nami i stwórzmy wspólnie rozwiązanie telekomunikacyjne, które pomoże Ci w biznesie.

Skontaktuj się z nami

Wypełnij formularz a nasz zespół jak najszybciej się z Tobą skontaktuje.

Ta strona wykorzystuje pliki cookies w celu ulepszenia działania seriwsu