3 lutego 2021 roku | 

Rozwiązania telefonii na czasy pandemii i nie tylko

Rozwiązania telefonii na czasy pandemii i nie tylko

W nietypowych czasach firmy potrzebują nowych rozwiązań. Na podstawie własnych doświadczeń, podpowiadamy kilka zastosowań telefonii IP oraz usług centrali wirtualnej dostępnych w ramach ekosystemu TeleCloud, które mogą być pomocne na czasy pandemii i nie tylko.

Zobaczcie zatem jak wdrożenie systemu zapowiedzi głosowych i infolinii (IVR system) oraz przejście na centralne i zdalne zarządzanie książkami adresowymi może ułatwić pracę. A wideo i telekonferencje? Z usługą 3S Konferencja, zaimplementowaną w chmurze TeleCloud, wystarczy dodać odpowiednie wydarzenia do kalendarza, a system samodzielnie wydzwoni wszystkie osoby dodane do spotkania. Zachęcamy również, by podnieść komfort i higienę pracy dzięki nowoczesnym akcesoriom telefonicznym. Zestawy słuchawek nagłownych, zarówno kablowych jak i bezprzewodowych to w dzisiejszych czasach obowiązkowe wyposażenie.

Dowiedz się więcej o możliwościach telefonii połączonej z usługami chmurowymi.

udostępnij

Ta strona wykorzystuje pliki cookies w celu ulepszenia działania seriwsu