Security Operations Center

I LINIA - NOC TRYB 24/7

Operatorzy I linii – zespół Network Operations Center (NOC) monitorują dane z podłączonych systemów oraz informują o anomaliach i incydentach bezpieczeństwa wykrytych w infrastrukturze klienta.

  • Przyjmowanie i rejestracja zgłoszeń,
  • Weryfikacja działania systemów (EPS),
  • Reakcja na incydent.

II LINIA - SOC TRYB 8/5 i 24/7

Operatorzy II linii – zespół Security Operations Center (SOC) obserwują logi, procesy i systemy klienta oraz wykorzystując zaawansowane technologie, sprzęt i oprogramowanie, analizują, korelują i interpretują dane z wielu źródeł w celu wykrycia nietypowych aktywności w infrastrukturze.

  • Monitoring i analiza ruchu sieciowego oraz logów systemowych,
  • Analiza incydentów,
  • Mapowanie sieci,
  • Koordynacja działań i reakcji na incydent,
  • Zarządzanie podatnościami,
  • Archiwizacja zdarzeń systemowych i połączeń.

Skontaktuj się z nami

Wypełnij formularz a nasz zespół jak najszybciej się z Tobą skontaktuje.

    Ta strona wykorzystuje pliki cookies w celu ulepszenia działania seriwsu