Usługa pozwalająca na rejestrowanie rozmów telefonicznych prowadzonych z użyciem usług telefonicznych Grupy 3S.
Nagrane rozmowy są przechowywane przez wybrany okres na serwerach w profesjonalnym 3S Data Center, a dostęp do nich posiadają wyłącznie autoryzowane osoby po zalogowaniu się do dedykowanego serwisu www.
Usługa jest także doskonałym narzędziem w procesie szkolenia i nadzoru pracowników lub w celach dowodowych (np. służby ratownicze, agencje ochrony mienia czy wszelkie inne jednostki dla których rejestracja czasu i treści zgłoszenia telefonicznego jest niezbędna).
Zalety usługi 3S Rejestrator:
- oszczędność i uniwersalność - nie inwestujesz w drogie i dedykowane rozwiązania, które pasują jedynie do central telefonicznych jednego dostawcy,
- posiadasz profesjonalny system nagrywania rozmów z ciągłym, autoryzowanym dostępem do nagrań z sieci Internet,
- bezpieczeństwo - nagrane rozmowy przechowywane są poza siedzibą Twojej firmy – brak ryzyka kradzieży lub zniszczenia rejestratora
- brak limitów ilości nagrań - możesz nagrywać dowolną liczbę rozmów telefonicznych wychodzących i przychodzących,
- wybierasz dowolny okres rejestracji rozmów,
- otrzymujesz dostęp do serwisu www z bazą nagranych rozmów,
- łatwy dostęp do danych - po zalogowaniu możesz odsłuchać lub pobrać rozmowy na swój komputer.
Zapytaj o rozwiązania dla Twojej firmy:
zadzwoń lub napisz telecloud@3s.pl
Skontaktuj się z nami
Wypełnij formularz a nasz zespół jak najszybciej się z Tobą skontaktuje.