TeleCloud to platforma usług telekomunikacyjnych skoncentrowanych wokół telefonii IP, unified communications i call center. Zobacz jak działają nasze rozwiązania do komunikacji audio i wideo.
Unikalny mix rozwiązań sprzętowych i chmurowych w połączeniu z kompetencjami naszych inżynierów, pozwala nam zaspokoić niemal wszystkie potrzeby związane z telefonią stacjonarną oraz pracą na odległość. Koncentrujemy się na indywidualnych, szytych na miarę, kompleksowych rozwiązaniach, które podnoszą efektywność komunikacji w firmie, wspierają działania handlowe i marketingowe oraz pomagają optymalizować wydatki.
W ramach TeleCloud budujemy rozwiązania z szeregu komponentów – od prostych usług telefonii IP, przez centrale wirtualne, urządzenia i oprogramowanie do tele i wideokonferencji, po zaawansowane narzędzia dla call center. Nieodzowną częścią naszych rozwiązań są nowoczesne aparaty telefoniczne, urządzenia do wideokonferencji i akcesoria, które wprowadzają nową jakość do firmowej komunikacji.
Przygotowywane przez nas projekty pomagają zrealizować m.in. wewnętrzną, firmową sieć telefoniczną, zapowiedzi głosowe, kolejkowanie i nagrywanie rozmów, a nawet integrację call center z CRM. Z powodzeniem wdrażamy także rozwiązania do komunikacji audio i wideo umożliwiające pracę zdalną z dowolnego miejsca, z udziałem wielu różnych urządzeń.
Dodatkowo, przygotujemy m.in. zapowiedzi IVR (bogata baza głosów), rejestrator rozmów, centralną, firmową bazę numerów, czy możliwość masowej wysyłki SMS. Usługi te, posiadają jednocześnie łatwy interfejs do zarządzania, dostępny przez www.
Przygotujemy również dedykowane rozwiązania dla dużych call center, które pomagają w automatyzacji procesów, optymalizują wydatki i podnoszą efektywność pracy telemarketerów.
Wypełnij formularz a nasz zespół jak najszybciej się z Tobą skontaktuje.