AdePhone to aplikacja dla Windows bazująca na protokole SIP, nieograniczona sprzętowo i umożliwiająca kontakt telefoniczny – krótko mówiącsoftware’owy telefon internetowy. Oprogramowanie umożliwia dzwonienie i odbieranie rozmów przez sieć zapewniając użytkownikowi własny numery telefoniczny lub kilku numerów jeśli jest taka konieczność.Do komfortowego korzystania niezbędnebędą słuchawki z mikrofonem lub w wersji minimum zestaw mikrofon + głośniki.
AdePhone może być równolegle używany ze stacjonarnym aparatem telefonicznym, co jest sprawdzonym rozwiązaniem dla osób często pracujących zdalnie, zapewniając pełną funkcjonalnośćtakże z zawansowanymi funkcjami central wirtualnych do obsługi agentów infolinii czy contactcenter.
Jak skorzystać z softphone’a/ów?
Najprostszy scenariusz to konto telefoniczne SIP z własnym numerem(abonament 3STelefonia IP lub 3S Bezpieczna Telefonia IP) zarejestrowanew aplikacji 3SAdePhone.
Bardziej rozbudowane wdrożenia to usługi Telefonii IP wzbogacone o Centralę Wirtualną pozwalającą na umieszczenie użytkowników w ramach bardziej rozbudowanych scenariuszy z użyciem grup użytkowników, rozwiązań kolejkujących połączenia przychodzące i harmonogramów uwzględniających godziny/dni robocze.
Podstawowe funkcjonalności
Odbieranie i nawiązywanie połączenie z dowolnej lokalizacji z dostępem do sieci Internet.
Integracja z centralą wirtualną 3S.
Integracja z książką telefoniczną.
Możliwość użytkowania zarówno aparatu fizycznego oraz aplikacji w tym samym czasie.
Automatyczna aktualizacja oprogramowania.
Możliwość pracy w grupach obsługujących określone kolejki połączeń wraz z możliwością zmian statusu aktywności swojego konta Agenta (DND, DND Agenta, Przekierowania).
możliwość sprawdzenia kolejki IVR i statusu połączeń przychodzących.
Zweryfikować historie połączenia i aktywności.
Możliwość wyświetlenia Klientów VIP i powiązanych z nimi informacji, za pomocą integracji z systemami zewnętrznymi.