Call / Contact Center

Call/Contact center to zintegrowany system rozwiązań teleinformatycznych służący do poprawy jakości obsługi klienta i skuteczności działań sprzedażowych. System pozwala na optymalizację kosztów, automatyzację procesów call center oraz efektywną relokację zasobów zaangażowanych w wyżej wymienione procesy.  

Dla najbardziej wymagających klientów, bezpieczeństwo systemu zapewnione jest przez redundantne i rozproszone usługi.  

Korzyści wynikające z korzystania z systemu Call/Contact center: 

  • Jedna centralna aplikacja do zarządzania systemem; 
  • Zespół ekspertów Grupy 3S, dzięki którym system efektywnie funkcjonuje; 
  • Przejrzysty sposób kontroli stanu agentów i nieodebranych połączeń na każdym etapie rozmowy 
  • Czytelny system bilingu dostępny przez www możliwości dowolnego zaprojektowania raportów oraz statystyk;
  • Możliwość wyposażenia stanowisk Call/Contact Center w profesjonalne aparaty, słuchawki i inne akcesoria;
  • Gwarantowana jakość usług dzięki dedykowanym łączom telekomunikacyjnym; 
  • Znacząca optymalizacja kosztów obsługi ruchu przychodzącego i wychodzącego przy zachowaniu wysokiej jakości usługi. 
Masz pytania? Napisz do nas

Ta strona wykorzystuje pliki cookies w celu ulepszenia działania seriwsu