Centrale wirtualne

Podstawowe zalety usługi centrali wirtualnej: 

  • zastosowanie jednolitej numeracji dla całego systemu bez względu na liczbę fizycznych lokalizacji, 
  • zastosowanie numeracji skróconej, alternatywnie dla numeracji publicznej, 
  • możliwość włączenia małych oddziałów bez konieczności inwestowania w centrale abonenckie, 
  • inicjowanie, odbieranie połączeń i przełączanie połączeń, 
  • połączenia oczekujące i zbieranie połączeń przychodzących na inny aparat, 
  • możliwość logowania aparatów z dowolnego miejsca, 
  • możliwość konfiguracji uprawnień dzwonienia dla poszczególnych aparatów. 

Usługi dodatkowe do centrali wirtualnej: 

  • możliwość zbudowania zapowiedzi IVR dzięki usłudze 3S Powitania, 
  • możliwość kolejkowania rozmów przychodzących - 3S IVR Kolejka, 
  • możliwość podglądu listy i kosztów połączeń poprzez Panel Klienta 3S, 
  • możliwość nagrywania rozmów i ich zapisu na dysku lokalnym przez interfejs www – 3S Rejestrator, 
  • obsługa faksów. Zaawansowany serwis 3S FaxSystem i proste przekierowania 3S Fax to Mail. 
Masz pytania? Napisz

Skontaktuj się z nami

Wypełnij formularz a nasz zespół jak najszybciej się z Tobą skontaktuje.

Ta strona wykorzystuje pliki cookies w celu ulepszenia działania seriwsu