Centrale wirtualne

Usługa centrali wirtualnej to optymalne rozwiązanie dla firm i instytucji, które stoją przed koniecznością wymiany lub rozbudowy dotychczas wykorzystywanej infrastruktury telefonicznej. Bez potrzeby inwestowania w złożoną i często dedykowaną infrastrukturę telekomunikacyjną otrzymujesz zbliżoną funkcjonalność, za działanie której odpowiada Twój operator.

Zastępując tradycyjną centralę, usługą Centrali wirtualnej Grupy 3S, firma otrzymuje porównywalną funkcjonalność bez potrzeby ponoszenia kosztów zakupu nowych urządzeń. 

Podstawowe zalety usługi centrali wirtualnej: 

  • zastosowanie jednolitej numeracji dla całego systemu bez względu na liczbę fizycznych lokalizacji, 
  • zastosowanie numeracji skróconej, alternatywnie dla numeracji publicznej, 
  • możliwość włączenia małych oddziałów bez konieczności inwestowania w centrale abonenckie, 
  • inicjowanie, odbieranie połączeń i przełączanie połączeń, 
  • połączenia oczekujące i zbieranie połączeń przychodzących na inny aparat, 
  • możliwość logowania aparatów z dowolnego miejsca, 
  • możliwość konfiguracji uprawnień dzwonienia dla poszczególnych aparatów. 

Usługi dodatkowe do centrali wirtualnej: 

  • możliwość zbudowania zapowiedzi IVR dzięki usłudze 3S Powitania, 
  • możliwość kolejkowania rozmów przychodzących - 3S IVR Kolejka, 
  • możliwość podglądu listy i kosztów połączeń poprzez Panel Klienta 3S, 
  • możliwość nagrywania rozmów i ich zapisu na dysku lokalnym przez interfejs www – 3S Rejestrator, 
  • obsługa faksów. Zaawansowany serwis 3S FaxSystem i proste przekierowania 3S Fax to Mail. 
Masz pytania? Napisz

Ta strona wykorzystuje pliki cookies w celu ulepszenia działania seriwsu