3S IVR System to usługa, która podnosi poziom telefonicznej obsługi klientów.
Główną jej zaletą jest kolejkowanie połączeń oczekujących i zarządzanie ich dalszą dystrybucją. Podczas oczekiwania klient słyszy wybraną muzykę/zapowiedź oraz opcjonalnie może być informowany o swojej pozycji w kolejce i/lub szacowanym czasie oczekiwania.
Administrator usługi otrzymuje panel www do wizualizacji połączeń przychodzących. Do usługi polecamy profesjonalne nagrania lektorskie i podkłady muzyczne – 3S Powitania.

Cechy i funkcjonalności:
- oczekujący na połączenie mogą słuchać wybrany podkład muzyczny lub zapowiedź,
- dzwoniący nigdy nie słyszą sygnału zajętości, lecz zostają dołączeni do grupy oczekujących na połączenie,
- wielu pracowników, także rozproszonych, może obsługiwać jedną wspólną linię telefoniczną,
- można wizualizować i definiować strategie dystrybucji połączeń do konsultantów,
- można informować klientów o ilości osób oczekujących na połączenie i szacowanym czasie oczekiwania na połączenie z konsultantem (agentem),
- można na bieżąco w przeglądarce internetowej śledzić stan kolejki.



Zapytaj o rozwiązania dla Twojej firmy:
zadzwoń lub napisz telecloud@3s.pl
Skontaktuj się z nami
Wypełnij formularz a nasz zespół jak najszybciej się z Tobą skontaktuje.