Komponenty + Infrastruktura

Telefonia IP / ISDN

Telefony IP i akcesoria

Centrale wirtualne

Call / Contact Center

Wideokonferencje

Zestawy wideo

Ms Teams

Usługi dodatkowe

Infrastruktura

Telefonia IP / ISDN

Telefonia IP jest nowoczesnym sposobem komunikacji głosowej w sieciach teleinformatycznych, wykorzystującym mechanizm transmisji głosu w tzw. postaci pakietowej i korzystającym z tej samej sieci, która wykorzystywana jest do transmisji danych.

W oparciu io własna sieć światłowodową, Grupa 3S świadczy usługi telefonii stacjonarnej w wielu odmianach:

  • łącza abonenckie w technologii IP (usługi SIP/SIP trunk dostępne przez internet lub bezpieczną transmisję danych w sieci 3S),
  • łącza abonenckie w technologii ISDN PRA,
  • łącza abonenckie w technologii analogowej (w wybranych lokalizacjach),
  • webserwisy do usług głosowych.

Podstawowowe zalety usług telefonii IP świadczononych przez Grupę 3S:

  • dedykowana transmisja danych dla połączeń telefonicznych,
  • atrakcyjne stawki połączeń i doskonała jakość dzięki technologii HD voice,
  • bezpłatne przenoszenie numeru z innej sieci,
  • zabezpieczone, redundantne łącza dla najbardziej wymagających klientów,
  • usługa szyta na miarę – dostosowana do potrzeb i wymagań klienta.

 

Telefony IP i akcesoria

 

Większość pracowników wymaga, aby telefon IP był niezawodny i oferował stabilną wydajność. Z kolei personel IT wymaga swobodnej administracji oraz pełnej kontroli którą zapewnia telefonia IP. Kompleksowe rozwiązania telefoniczne IP dostarczane przez Grupę 3S zapewniają szeroką kompatybilność z dostawcami IP-PBX/SIP-Trunk.

Oferowane telefony klasy Enterprise są wyposażone w podświetlany wyświetlacz LCD, głos Optima HD i kodek G.722. Zapewniają użytkownikom realistyczną jakość głosu, a protokół SIP zapewnia wydajne i dokładne połączenia. Szczegółowe wymagania obejmują:

•             Rejestracja na serwerach IP PBX

•             Automatyczne wdrażanie, plug-and-play;

•             Automatyczne przydzielanie (masowe wdrożenie) telefonów IP;

•             Stabilna wydajność, głos HD i łatwość obsługi;

•             Funkcje zaawansowane: BLA / BLF, interkom / przywoływanie, odbieranie połączeń, oddzwanianie, przekierowania i inne

•             Wysokie bezpieczeństwo z obsługą wielu protokołów bezpieczeństwa sieci VoIP, w tym TLS / SRTP, HTTPS, 802.1X, VLAN QoS, LLDP-MED i IPv6.

Centrale wirtualne

Usługa centrali wirtualnej to optymalne rozwiązanie dla firm i instytucji, które stoją przed koniecznością wymiany lub rozbudowy dotychczas wykorzystywanej infrastruktury telefonicznej. Zastępując tradycyjną centralę, usługą od zewnętrznego operatora, firma otrzymuje porównywalną funkcjonalność bez potrzeby ponoszenia kosztów zakupu nowych urządzeń.

Podstawowe zalety usługi centrali wirtualnej:

•             zastosowanie jednolitej numeracji dla całego systemu bez względu na liczbę fizycznych lokalizacji,

•             zastosowanie numeracji skróconej, alternatywnie dla numeracji publicznej,

•             możliwość włączenia małych oddziałów bez konieczności inwestowania w centrale abonenckie,

•             inicjowanie, odbieranie połączeń i przełączanie połączeń,

•             połączenia oczekujące i zbieranie połączeń przychodzących na inny aparat,

•             możliwość logowania aparatów z dowolnego miejsca,

•             możliwość konfiguracji uprawnień dzwonienia dla poszczególnych aparatów.

 

 

Call / Contact Center

Call/Contact center to zintegrowany system rozwiązań teleinformatycznych służący do poprawy jakości obsługi klienta i skuteczności działań sprzedażowych. System pozwala na optymalizację kosztów oraz efektywną relokację zasobów zaangażowanych w wyżej wymienione procesy. Dla najbardziej wymagających klientów bezpieczeństwo systemu zapewnione jest przez redundantne i rozproszone usługi. 

Korzyści wynikające z korzystania z systemu Call/Contact center:

 

•             Jedna centralna aplikacja do zarządzania systemem

•             Przejrzysty sposób kontroli stanu agentów i nieodebranych połączeń na każdym etapie rozmowy

•             Czytelny system bilingu dostępny przez www., możliwości dowolnego zaprojektowania raportów oraz statystyk

•             Możliwość wyposażenia stanowisk Call/Contact Center w profesjonalne aparaty, słuchawki i inne akcesoria

•             Gwarantowana jakość usług dzięki dedykowanym łączom telekomunikacyjnym

•             Znacząca optymalizacja kosztów obsługi ruchu przychodzącego i wychodzącego przy zachowaniu wysokiej jakości usługi

Wideokonferencje

Pierwszą proponowaną usługą wideokonferencyjną jest zintegrowana platforma wideokonferencyjna all-in-one, dostępna jako wirtualna maszyna, gotowa do instalacji na serwerach dedykowanych, w chmurze prywatnej lub jako usługa hostowana w 3S Data Center. Platforma umożliwia realizację wielostronnych wideokonferencji HD przy użyciu (end-pointów) wideoterminali, wideotelefonów, aplikacji na komputery PC i urządzenia mobilne. System zapewnia głęboką integrację z urządzeniami Yealink oraz szeroką gamą urządzeń kompatybilnych innych wiodących producentów.

Druga propozycja to mostek wideokonferencyjny w usłudze Yealink Meeting Server. Jest to rozwiązanie wirtualne, które można łatwo dostosować do indywidualnych potrzeb klienta, rozbudowując o kolejnych użytkowników. Yealink Meeting Server może być instalowany zarówno w środowisku chmury obliczeniowej jak i na dedykowanych serwerach w zasobach lokalnych.

Składowe systemu:

•             mostek wideokonferencyjny z obsługą połączeń wideo w jakości HD,

•             serwer rejestracji urządzeń (SIP Registrar),

•             książka adresowa dla wszystkich urządzeń,

•             zarządzanie i planowanie spotkaniami.

•             możliwość streamingu wideo do serwisu youtube

 

Zalety rozwiązania

•             szybkość i łatwość konfiguracji rozwiązania

•             elastyczność systemu

•             brak konieczności posiadania zestawów wideokonferencyjnych

•             możliwość prowadzenia wideokonferencji z dowolnego miejsca

•             wsparcie dla urządzeń mobilnych

 

 

Zestawy wideo

Zestawy wideokonferencyjne to profesjonalne urządzenia przewidziane do obsługi sal konferencyjnych. Zestawy takie mogą realizować połączania do innych zestawów wideo poprzez adresację IP, rozwiązania chmurowe lub numery telefonów SIP. Ponadto zestawy takie w połączeniu z chmurowymi rozwiązaniami wideokonfernecyjnymi mogą być uczestnikiem większej konferencji.

Zalety zestawów wideokonferencyjnych dostarczanych przez Grupę 3S:

  • Wielofunkcyjność: połączenie przez adresację IP, konto chmurowe, telefonię SIP
  • Elastyczność pozwalająca włączyć w system wideokonferencyjny praktycznie każdego użytkownika
  • Profesjonalne wsparcie przy doborze i uruchamianiu urządzeń, szkolenia użytkowników
  • Nowoczesny sprzęt audio i wideo z możliwością nagrywania spotkań

 

Ms Teams

Microsoft Teams to zaawansowane centrum pracy zespołowej, działające w opraciu o elementy pakietu Office 365. Rozwiązanie to umożliwia każdemu łączenie się i współpracę na wiele sposobów:

  • prowadzenie konwersacji indywidualnych oraz czatów grupowych, równocześnie na wielu platformach (desktop, przeglądarka, mobile),
  • przesyłanie wysokiej jakości głosu i obrazu, w grupie lub wskazując wybranego uczestnika,
  • udostępnianie obrazu i prezentacji,
  • wymianę dokumentów, zarówno w ramach czatu jak i w zadaniach zespołowych
  • planowanie spotkań i prowadzenie kalendarza.
  • równoczesną pracę online na dokumentach wchodzacych w pakiet Office 365.

Grupa 3S jako jedyny operator w Polsce oferuje rozwiązanie umożliwiające podpięcie klasycznej numeracji krajowej, międzynarodowej, a także komórkowej z aplikacją Microsoft Teams - Direct Routing. W praktyce oznacza to możliwość dzwonienia bezpośrednio z aplikacji, w taki sposób jak przy zwykłym połączeniu telefonicznym. Usługa działa w dwie strony, czyli oznacza możliwość odbierania telefonów przez aplikację Teams.

Usługa Direct Routing realizowana jest w oparciu o system telekomunikacyjny 3S (własną centralę telefoniczną).

Usługi dodatkowe

-IVR Kolejka - 3S IVR System to usługa, która podnosi poziom telefonicznej obsługi klientów. Główną jej zaletą jest kolejkowanie połączeń oczekujących i zarządzanie dalszą ich dystrybucją. Podczas oczekiwania klient słyszy wybraną muzykę/zapowiedź oraz opcjonalnie może być informowany o swojej pozycji w kolejce i/lub szacowanym czasie oczekiwania. Administrator usługi otrzymuje panel www do wizualizacji połączeń przychodzących. Do usługi polecamy profesjonalne nagrania lektorskie i podkłady muzyczne - 3S Powitania.

Cechy i funkcjonalności:

  • oczekujący na połączenie mogą słuchać wybrany podkład muzyczny lub zapowiedź,
  • dzwoniący nigdy nie słyszą sygnału zajętości, lecz zostają dołączeni do grupy oczekujących na połączenie,
  •  wielu pracowników, także rozproszonych, może obsługiwać jedną wspólną linię telefoniczną,
  • można wizualizować i definiować strategie dystrybucji połączeń do konsultantów,
  • można informować klientów o ilości osób oczekujących na połączenie i szacowanym czasie oczekiwania na połączenie z konsultantem (agentem),
  • można na bieżąco w przeglądarce internetowej śledzić stan kolejki.

-3S Powitania - stwórz własne nagranie do firmowej infolinii, zapowiedzi głosowej lub telekonferencji.

  • Wybierz podkład muzyczny i jednego z lektorów z playlist w mikserze.
    Możesz dowolnie zmieniać lektorów i muzykę, aż do osiągnięcia najlepszego według Ciebie rezultatu. Aby skorygować proporcje w trakcie odtwarzania, możesz regulować głośność zarówno nagrania lektorskiego wybranego z banku głosów jak i podkładu muzycznego.
  • Przejdź do formularza zamówienia i dodaj tekst nagrania. Wyślij zlecenie do 3S.
  • W ciągu kilku dni otrzymasz profesjonalne nagranie

-Fax System - Usługa 3S Fax System umożliwia Klientom scentralizowane zarządzanie komunikacją opartą o wysyłkę i odbiór wiadomości faksowych. Abonenci otrzymują dedykowany numer lub numery telefoniczne dla odpowiedniej ilości połączeń faksowych oraz zintegrowane z nimi skrzynki webmail do zarządzania zarówno przychodzącymi, jaki i wychodzącymi wiadomościami. 3S Fax System to pełna kontrola nad korespondencją faksową, a także łatwa archiwizacja wszystkich wiadomości.

Podstawowe zalety usługi 3S Fax System:

  • wyjątkowa prostota w użyciu i administrowaniu,
  • dostęp zawsze i w dowolnym miejscu: korzystanie z 3S Faxu możliwe również poza biurem, wszędzie tam gdzie jest dostęp do Internetu,
  • 3S Fax System jest systemem zawsze gotowym do odbioru faksów i nigdy nie jest zajęty - w tym samym czasiesystem odbiera równolegle wiele transmisji faksowych na ten sam numer telefonu,
  • usługa nie wymaga posiadania urządzenia faksowego i materiałów eksploatacyjnych,
  • brak ukrytych opłat w postaci kosztu zakupu dodatkowych licencji - możliwość aktywacji dowolnej ilości kont użytkowników (nawet dla każdego pracownika działu),
  • redukcja kosztów związanych z utrzymaniem urządzeń faksujących oraz archiwizacją dokumentacji,
  • archiwizacja: informacje o wysłanych i odebranych faksach przechowywane są w profesjonalnym 3S Data Center,
  • wielowątkowość: możliwość wysyłki faksów do wielu odbiorców jednocześnie, wprost z wbudowanej książki adresowej,
  • wygoda rozliczeń - jedna, zbiorcza faktura za usługi faksowe,
  • wysoka jakość: przesyłany dokument wygląda dokładnie tak, jak pragnął tego nadawca,
  • możliwość załączania gotowych dokumentów w formacie pdf,
  • powiadomienie o zakończeniu transmisji faksowej i jej efektach.

-SMS System - Uruchom usługę 3S SMS System i komunikuj się z klientami w nowoczesny sposób. Informuj ich na bieżąco o zmianach w Twojej firmie, trwających promocjach lub wprowadź nowy kanał komunikacji o nowych produktach. Usługa 3S SMS System wysyłania wiadomości sms za pomocą aplikacji webowej z grupy 3S TeleCloud. W ramach usługi klient może wysyłać zarówno pojedyncze wiadomości jak i planować kampanie sms do większych baz danych. Wysyłka odbywa się z przyznanego numeru GSM lub z indywidualnej nazwy - tzw. nadpisu (np. nazwa firmy lub produktu). Zarządzanie usługą realizowane jest przez intuicyjny webpanel. Dostępne jest także API pozwalające na integrację z własnymi systemami IT – usługa projektowa.

-3S Telekonferencja to usługa umożliwiająca Klientom jednoczesne prowadzenie rozmów telefonicznych z wieloma osobami. Uczestnicy konferencji mogą być abonentami sieci różnych operatorów telekomunikacyjnych, stacjonarnych oraz mobilnych, krajowych i zagranicznych, bez ograniczenia geograficznego. 3S Telekonferencja to usługa prosta i wygodna w obsłudze dzięki intuicyjnemu panelowi on-line (dostępny przez www) do zarządzania telekonferencją i moderowania udziału jej uczestników.

Zalety usługi 3S Telekonferencja:

  • profesjonalny mostek konferencyjny z autoryzacją dostępu PINem,
  • brak inwestycji w drogie i dedykowane rozwiązania, które pasują jedynie do central telefonicznych jednego dostawcy,
  • łatwe i wygodne zarządzanie pokojami konferencyjnymi przez panel z poziomu www,
  • możliwość nagrywania i archiwizacji konferencji.

-3S Rejestrator to usługa pozwalająca na rejestrowanie rozmów telefonicznych prowadzonych z użyciem usług telefonicznych Grupy 3S.

Nagrane rozmowy są przechowywane przez wybrany okres na serwerach w profesjonalnym 3S Data Center, a dostęp do nich posiadają wyłącznie autoryzowane osoby po zalogowaniu się do dedykowanego serwisu www (serwis dostępny pod adresem: rejestrator.3s.pl).

Usługa jest także doskonałym narzędziem w procesie szkolenia i nadzoru pracowników lub w celach dowodowych (np. służby ratownicze, agencje ochrony mienia czy wszelkie inne jednostki dla których rejestracja czasu i treści zgłoszenia telefonicznego jest niezbędna).

Zalety usługi 3S Rejestrator:

  • oszczędność  i uniwersalność - nie inwestujesz w drogie i dedykowane rozwiązania, które pasują jedynie do central telefonicznych jednego dostawcy,
  • posiadasz profesjonalny system nagrywania rozmów z ciągłym, autoryzowanym  dostępem do nagrań z sieci Internet,
  • bezpieczeństwo - nagrane rozmowy przechowywane są poza siedzibą Twojej firmy – brak ryzyka kradzieży lub zniszczenia rejestratora
  • brak limitów ilości nagrań - możesz nagrywać dowolną liczbę rozmów telefonicznych wychodzących i przychodzących,
  • wybierasz dowolny okres rejestracji rozmów,
  • otrzymujesz dostęp do serwisu www z bazą nagranych rozmów,
  • łatwy dostęp do danych - po zalogowaniu możesz odsłuchać lub pobrać rozmowy na swój komputer.

 

-3S Telefon - uruchom usługę 3S Telefon i zarządzaj aparatami Yealink w prosty i szybki sposób. Do obsług aparatu służy intuicyjny serwis www, dzięki któremu m.in. dodasz kontakty w książkach telefonicznych, sprawdzisz połączenia, zmienisz ustawienia aparatu telefonicznego. Usługa 3S Telefon to aplikacja webowa, która pozwala w prosty sposób zarządzać aparatami telefonicznymi zarowno z poziomu administratora systemu jak i poszczególnych użytkowników. Aplikacja ta wchodzi w skład grupy produktów 3S TeleCloud

Podstawowe zalety usługi:

  • profesjonalna aplikacja pozwalająca zarzadzać apratami telefonicznymi,
  • administrator systemu może w prosty sposób scentralizować ustawienia telefonów,
  • możliwość zarządzania książkami telefonicznymi zarówno firmowymi jak i prywatnymi,
  • możliwość przeglądania połaćzeń telefonicznych zarówno przychodzących jak i wychodzących.

-Kontakty - Uruchom usługę 3S Kontakty i zarządzaj książkami adresowymi w prosty i szybki sposób. Intuicyjny serwis www, pozwala na dodawanie kontaktów w książkach telefonicznych zarówno firmowych jak i prywatnych. Usługa 3S Kontakty to aplikacja webowa, która pozwala w prosty sposób zarządzać książkami telefonicznymi zarowno z poziomu administratora systemu jak i poszczególnych użytkowników. Aplikacja ta wchodzi w skład grupy produktów 3S TeleCloud

Podstawowe zalety usługi:

  • profesjonalna aplikacja pozwalająca zarzadzać kontaktami w aparatach Yealink,
  • administrator systemu może w prosty sposób scentralizować ustawienia telefonów,
  • możliwość zarządzania książkami telefonicznymi zarówno firmowymi jak i prywatnymi,

Infrastruktura

Grupa 3S świadczy usługi telekomunikacyjne i data center dla biznesu wykorzystując własną sieć światłowodową o długości 3.800 km i rozproszony geograficznie klaster 6 ośrodków data center. Usługi telekomunikacyjne obejmują bezpieczny dostęp do Internetu, łącza dla transmisji danych, dzierżawę włókien oraz zaawansowane usługi telefonii IP. W ośrodkach data center dostępna jest kolokacja, dzierżawa serwerów oraz usługi storage, backup i disaster recovery.

Dzięki synergii usług, wiedzy i umiejętności inżynierów oraz współpracy z globalnymi dostawcami sprzętu i usług IT, Grupa 3S projektuje i dostarcza zaawansowane rozwiązania: TelcoNet – usługi bezpieczeństwa i transmisji danych do budowy sieci rozległych IP-VPN/SD-WAN, TeleCloud – usługi unified communication and collaboration, Cloud2B – udostępnianie infrastruktury i chmury dla biznesu.

W skład Grupy 3S wchodzą: 3S S.A. i 3S Data Center S.A. z siedzibą główną w Katowicach i oddziałami we WrocławiuWarszawie oraz 3S Fibertech Sp. z o.o. z siedzibą w Krakowie.

× Ważne: strona wykorzystuje piliki cookies.+
Używamy informacji zapisanych w plikach cookies m.in. w celach statystycznych oraz w celu dopasowania serwisu do indywidualnych potrzeb użytkownika. W programie służącym do obsługi internetu możesz zmienić ustawienia dotyczące akceptowania plików cookies. Korzystanie ze strony bez zmiany ustawień dotyczących plików cookies oznacza, że będą one zapisane w pamięci urządzenia. Szczegółowe informacje dotyczące przetwarzania danych osobowych znajdują się na stronie Dane osobowe.