Za co będziesz odpowiedzialny/a?
- Projektowanie i wycena rozwiązań ICT w oparciu o portfolio usług Grupy 3S/Play/UPC
- Udział w technicznym dialogu w procesie obsługi przedsprzedażowej, w tym w spotkaniach z Klientami
- Przygotowywanie wycen rozwiązań oraz wsadu merytorycznego ofert handlowych
- Utrzymywanie kontaktów z dostawcami urządzeń, oprogramowania oraz usług ICT
- Przekazywanie wiedzy o produktach i rozwiązaniach wśród pracowników firmy i Klientów
Co zapewnimy z naszej strony?
- Elastyczny czas pracy
- Pełną dynamiki i różnorodności zdań pracę w nowoczesnej organizacji
- Możliwość pracy zdalnej do 2 dni w tygodniu (po okresie próbnym)
- Indywidualnie dopasowany program wdrożeniowy, szkolenia onboardingowe (adaptacyjne) już od pierwszego dnia pracy
- Udział w zewnętrznych szkoleniach (zgodnie z potrzebami)
- Możliwość wspólnego rozwijania swojego hobby dołączenia do grup pracowniczych: grupa żeglarzy oraz biegaczy
- Możliwość przystąpienia do benefitów: pakiet medyczny LuxMed, ubezpieczenie na życie Allianz, karta Multisport, dofinansowanie nauki języka obcego
Jakich umiejętności oczekujemy?
- Praktyczna znajomość rozwiązań ICT w zakresie dostarczania usług sieciowych, głosowych lub rozwiązań data center
- Wiedza i doświadczenie w zakresie tworzenia wycen oraz przygotowywania wsadów ofertowych
- Znajomość języka angielskiego umożliwiająca swobodny dialog techniczny
- Chęć podnoszenia własnych kwalifikacji
- Rozwinięte zdolności interpersonalne
- Dobra organizacja pracy – samodzielność i skrupulatność
Kim jest Inżynier Wsparcia Sprzedaży w Firmie 3S?
Zadaniem Inżyniera Wsparcia Sprzedaży w Grupie 3S jest doprecyzowanie potrzeb potencjalnego klienta i dobór rozwiązania opartego o świadczone przez nas usługi i posiadane kompetencje. Osoba ta odpowiada także za wsparcie handlowców podczas rozmów na etapie dialogu technicznego i kompletowania ofert i dokumentacji.
Kilka słów o Dziale Produktów i Rozwiązań
W ramach Grupy 3S powstały 2 zespoły, których zadaniem jest wsparcie sprzedaży. Jeden z tych zespołów, to Dział Produktów i Rozwiązań, który skupia się na portfolio usług telekomunikacyjnych, głosowych i security. Drugi zespół to Dział Usług IT, odpowiedzialny za wsparcie w projektach usług Data Center.
Często nasza praca się przeplata i wzajemnie uzupełnia, gdyż rozwiązania oferowane przez Grupę są komplementarne. Daje to dodatkowe możliwości rozwoju i większą satysfakcję z różnorodności prowadzonych projektów. Zespoły w obu działach posiadają szerokie kompetencje, którymi lubią się dzielić, więc bez obaw, jeśli nie jesteś specjalistą w każdym z obszarów – pomożemy Ci nim zostać.
Zapraszamy do nas osoby z poczuciem humoru i dystansem do siebie i świata. Warto wejść czasem w inne buty i zerknąć na otoczenie z innej perspektywy! 🙂