Inżynier Wsparcia Sprzedaży - Presales

Katowice

Poznaj nas

Za co będziesz odpowiedzialny/a? 

  • Projektowanie i wycena rozwiązań ICT w oparciu o portfolio usług Grupy 3S/Play/UPC 
  • Udział w technicznym dialogu w procesie obsługi przedsprzedażowej, w tym w spotkaniach z Klientami 
  • Przygotowywanie wycen rozwiązań oraz wsadu merytorycznego ofert handlowych 
  • Utrzymywanie kontaktów z dostawcami urządzeń, oprogramowania oraz usług ICT  
  • Przekazywanie wiedzy o produktach i rozwiązaniach wśród pracowników firmy i Klientów  

     

    Co zapewnimy z naszej strony?

    • Elastyczny czas pracy
    • Pełną dynamiki i różnorodności zdań pracę w nowoczesnej organizacji
    • Możliwość pracy zdalnej do 2 dni w tygodniu (po okresie próbnym)
    • Indywidualnie dopasowany program wdrożeniowy, szkolenia onboardingowe (adaptacyjne) już od pierwszego dnia pracy
    • Udział w zewnętrznych szkoleniach (zgodnie z potrzebami)
    • Możliwość wspólnego rozwijania swojego hobby dołączenia do grup pracowniczych: grupa żeglarzy oraz biegaczy
    • Możliwość przystąpienia do benefitów: pakiet medyczny LuxMed, ubezpieczenie na życie Allianz, karta Multisport, dofinansowanie nauki języka obcego

    Jakich umiejętności oczekujemy? 

    • Praktyczna znajomość rozwiązań ICT w zakresie dostarczania usług sieciowych, głosowych lub rozwiązań data center 
    • Wiedza i doświadczenie w zakresie tworzenia wycen oraz przygotowywania wsadów ofertowych 
    • Znajomość języka angielskiego umożliwiająca swobodny dialog techniczny 
    • Chęć podnoszenia własnych kwalifikacji 
    • Rozwinięte zdolności interpersonalne 
    • Dobra organizacja pracy – samodzielność i skrupulatność 

      Kim jest Inżynier Wsparcia Sprzedaży w Firmie 3S? 

      Zadaniem Inżyniera Wsparcia Sprzedaży w Grupie 3S jest doprecyzowanie potrzeb potencjalnego klienta i dobór rozwiązania opartego o świadczone przez nas usługi i posiadane kompetencje. Osoba ta odpowiada także za wsparcie handlowców podczas rozmów na etapie dialogu technicznego i kompletowania ofert i dokumentacji.   

      Kilka słów o Dziale Produktów i Rozwiązań 

      W ramach Grupy 3S powstały 2 zespoły, których zadaniem jest wsparcie sprzedaży. Jeden z tych zespołów, to Dział Produktów i Rozwiązań, który skupia się na portfolio usług telekomunikacyjnych, głosowych i security. Drugi zespół to Dział Usług IT, odpowiedzialny za wsparcie w projektach usług Data Center. 

      Często nasza praca się przeplata i wzajemnie uzupełnia, gdyż rozwiązania oferowane przez Grupę są komplementarne. Daje to dodatkowe możliwości rozwoju i większą satysfakcję z różnorodności prowadzonych projektów. Zespoły w obu działach posiadają szerokie kompetencje, którymi lubią się dzielić, więc bez obaw, jeśli nie jesteś specjalistą w każdym z obszarów – pomożemy Ci nim zostać. 

      Zapraszamy do nas osoby z poczuciem humoru i dystansem do siebie i świata. Warto wejść czasem w inne buty i zerknąć na otoczenie z innej perspektywy! 🙂 

      Ta strona wykorzystuje pliki cookies w celu ulepszenia działania seriwsu